Pokazuju da potrošači na globalnom nivou užinaju svesno i odgovorno i vode računa o veličini porcije
- Većina potrošača obraća pažnju na čulno iskustvo prilikom konzumacije užine
- Više od polovine potrošača bira užinu koja ima kontrolisanu veličinu porcije
- Obraćanje pažnje na veličinu porcije može doprineti tome da uživamo u užinama na balansiran način
Prema najnovijim rezultatima istraživanja šestog godišnjeg State of Snacking izveštaja kompanije Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ), potrošači širom sveta sve više svesno i uz prisutnost u datom trenutku uživaju u užini – i to u njenom ukusu i samoj teksturi.
Razvijen u partnerstvu sa firmom The Harris Poll, State of Snacking izveštaj prati stavove i ponašanja hiljade potrošača u vezi sa konzumacijom užine u 12 zemalja. Saznanja iz istraživanja iz 2024. godine pokazuju da skoro svi potrošači u fokusu imaju kontrolu veličine porcija i umerenost.
- Svesna i odgovorna konzumacija: 96% potrošača na globalnom nivou kaže da primenjuju koncept svesnog i odgovornog konzumiranja užine, a 79% njih kaže da užina ima veći značaj kada je konzumiraju na ovaj način
- Čulna iskustva: 81% potrošača kaže da obraća pažnju na čulna iskustva, uživajući u ukusu i teksturi
- Prioritet se daje porcijama: 69% potrošača na globalnom nivou traži užinu koja ima kontrolisanu veličinu porcije
“Potrošači sve više donose svesne izbore kada je reč o načinu na koji uživaju u omiljenoj užini,” izjavila je Melisa Dejvis (Melissa Davies), viši menadžer u Global Insights & Trendspotting sektoru u kompaniji Mondelēz International i dodala: “Ljudi traže balans između uživanja i dobrobiti za organizam i to je ono što pravi pomak ka konceptu svesne i odgovorne ishrane. Manje porcije omogućavaju uživanje u omiljenim poslasticama bez preterivanja. Mnogi potrošači svesnije pristupaju svojim navikama u ishrani dok u isto vreme praktikuju uživanje u konzumaciji omiljene užine.”
Kompanija Mondelēz International nastavlja da bude jedna od vodećih u svojoj industriji kroz prilagođavanje promenama navika potrošača, radeći na tome da osigura da užina bude prilika za povezivanje i svesno i odgovorno konzumiranje. Dodatne informacije o State of Snacking izveštaju su dostupne na linku www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.
O kompaniji Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) ohrabruje potrošače u više od 150 zemalja širom sveta da užinu konzumiraju na pravi način. Sa neto prihodom od oko 36.4 milijardi dolara u 2024. godini, kompanija predvodi budućnost sneking industrije uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su Oreo, Ritz, LU, Clif Bar and Tate’s Bake Shop biskviti i peciva, čokolade Cadburi Dairy Milk, Milka i Toblerone. Mondelēz International ponosan je član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti. Za više informacija posetite www.mondelezinternational.com ili pratite kompaniju na X društvenoj mreži www.x.com/MDLZ.

