Tokom septembra meseca, u okviru nacionalne kampanje „Teži ravnoteži“, održaće se još jedno u nizu onlajn istraživanje na temu složene povezanosti između emocija i ishrane. Prošlogodišnji uspeh, kada je više od 1.000 građana Srbije učestvovalo u onlajn istraživanju, pružio nam je uvide o prehrambenim navikama naših sugrađana i načinu informisanja o nutritivnim vrednostima namirnica. Ove godine cilj je da produbimo ovu temu i razumemo kako naše emocije utiču na izbor hrane.
Emocije su sastavni deo svakodnevnog života i mogu značajno uticati na naše izbore, uključujući i one koji se tiču ishrane. Da li ste se ikada zapitali kako stres, tuga, sreća ili dosada oblikuju vaše prehrambene navike? Ovo su samo neka od pitanja koja će biti deo novog istraživanja. Razumevanje emocionalnih faktora može imati ključnu ulogu u unapređenju zdravlja, jer nam omogućava da bolje razumemo kako se osećanja odražavaju na naše prehrambene izbore i dugoročne životne navike.
Pozivamo sve građane da se pridruže ovom istraživanju i doprinesu boljem razumevanju veze između emocija i ishrane. Vaše učešće uticaće na izgradnju zdravije budućnosti, gde su izbori u ishrani zasnovani na svesnim odlukama, a ne na prolaznim osećanjima. Na ovaj način doprinećete daljem razvoju aktivnosti nacionalne kampanje “Teži ravnoteži”, koja nastoji da podigne svest o važnosti balansirane ishrane i zdravih životnih navika.
Klikom na link popunite onlajn upitnik.
Nacionalnu kampanju „Teži ravnoteži“ pokrenula je Privredna komora Srbije – Udruženje za prehrambenu industriju kao podršku Nacionalnom programu za prevenciju gojaznosti Ministarstva zdravlja Republike Srbije. Kampanja je prvenstveno okrenuta kontinuiranom informisanju građana o važnosti uravnotežene ishrane i redovne fizičke aktivnosti u cilju postizanja dobrog javnog zdravlja stanovništva.